یکی از بخش هایی که تکنسین های مشغول در آن حوزه بیشترین دستمزد را دریافت می کنند نقاشی است که با توجه به این نکته اهمیت بسیار بالایی دارد. ساختن رنگ خاص و درجه یک کار هر فردی نیست و نیاز است تا از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد.

اهمیت رنگ آمیزی زمانی خود را به نمایش می گذارد که در صورت وجود و بروز ایراد حتی ممکن است مشتری سفارش خود را لغو کرده و ضرر هنگفتی به مجموعه تولیدی وارد شود. در نتیجه نیاز است تا در زمان استخدام از افرادی استفاده کنید که علاوه بر داشتن تجربه کافی سلیقه بسیار خوبی نیز داشته باشند تا با دقت بیشتری کار خود را انجام دهند.

در این بین اما استفاده از رنگ های درجه یک نیز بسیار مورد اهمیت است که در حالی که بخواهید سود بیشتری کسب کنبد کیفیت کار به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

تجهیزاتی که در فرآیند تولید درب ضد سرقت مورد نیاز است

در بحث تولید و تمامی بخش های صنعت وجود تجهیزات و ماشین آلات حرفه ای و سالم بسیار مهم می باشد که در صورت نبود و یا خرابی هر یک پروسه تولید را با وقفه رو به رو می کند.

از جمله این تجهزات می توان به خانواده اره ها مانند فارسی بر، مویی و… اشاره کرد. پرس هایی همچون وکیوم و تخت، دستگاه CNC، دستگاه باد و پیسولت، انواع سوراخ زن، انواع دستگاه های فرز و… اشاره کرد که تمامی آن ها برای تولید مورد نیاز هستند.